Spacer 3D serwisu blacharsko-lakierniczego

30 października 2019 Realizacje

W tej realizacji możemy zobaczyć przykład intrygującego i zapadającego w pamięć zabiegu. Spacerując po serwisie możemy bowiem… przejść do odrębnego, innego spaceru. Taki prosty chwyt pozwala nam niepostrzeżenie uświadomić klienta, że możemy zaoferować mu więcej usług.

Spacer po serwisie blacharsko-lakierniczym jest bowiem przygotowany skrupulatnie. Z tego względu osoby korzystające z prezentacji są w stanie niejako przypadkiem natknąć się na odnośniki do osób kontaktowych, ale przede wszystkim: poczuć, że mają do czynienia z godnym zaufania partnerem.

Wirtualny spacer – sposób na coś więcej?

Co zyskujemy przez spacer po obiekcie takim, jak serwis blacharski? Interaktywna prezentacja eksponowanego obiektu robi wrażenie – kompleks jest duży, zadbany, nowoczesny. Z pewnością niejeden klient już po przejrzeniu spaceru, bez kontaktu z pracownikami serwisu będzie pozytywnie nastawiony. Zwiększa to gotowość do skorzystania z usług. Jest jeszcze jedna korzyść wynikająca z stosowania spacerów do takich miejsc. Chodzi o… przyciąganie pracowników.

W dzisiejszych czasach konkurujemy bowiem nie tylko o klientów, ale też o osoby mające wykonywać obowiązki w firmie. Osoby szukające pracy czy rozważające zmianę pracodawcy szukają wszelkich możliwych informacji. Przedstawiając wnętrze swojego zakładu budujemy markę pracodawcy. W rezultacie większa wiarygodność to ułatwienie pozyskania:

Jeżeli chcesz zwiększyć szanse swojej firmy na przebicie w sieci – skontaktuj się ze mną.

Losowe realizacje

Projekt i realizacja semidea.pl