Stacja Kontroli Pojazdów AMS Chróścicki – wirtualny warsztat

30 października 2019 Realizacje

Zanim wyjaśnię, skąd pomysł na wirtualny warsztat czy realizację spaceru po stacji kontroli pojazdów, zwrócę uwagę na pewien trendujący fenomen. Współcześnie większość z nas ma nawyk nazwany ROPO. Co oznacza ten skrót? To z angielskiego Research Online, Buy Offline, czyli w wolnym tłumaczeniu: wyszukuj online, kupuj offline

Coraz częściej wyszukujemy kilka – kilkanaście firm świadczących szukane przez nas usługi. Możliwość skorzystania z wirtualnego spaceru w stacji kontroli pojazdów utwierdza klienta w przekonaniu, że ma do czynienia z poważnymi fachowcami. Innymi słowy: spacer interaktywny po stacji kontroli pojazdów czy wirtualny warsztat pozwala zwiększyć wiarygodność placówek tego typu.

A przy okazji pozwala zaakcentować profesjonalizm. Liczą się nawet małe detale, na które zwracamy uwagę na poziomie podświadomości. Przykładowo: stacja kontroli może wzbudzić nasze zaufanie dzięki schludności i wyposażeniu widocznemu w budynku. Klient może zobaczyć, że stacja kontroli pojazdów jest czysta, nowoczesna i gotowa do pracy z samochodem.

Wirtualny… warsztat?

Ta realizacja może być inspiracją dla właścicieli warsztatów samochodowych. Tego typu działalności mogą skorzystać z wizualizacji po to, by uwiarygodnić się w oczach klientów. I pokazać się jako nowoczesny, transparentny zakład, któremu można zaufać.

Zwróćmy uwagę na sposób zrealizowania tej realizacji: podczas kolejnych kroków możemy zauważyć, że różne jest nasycenie odległości między poszczególnymi przejściami. Jakkolwiek wydawać by się mogło, że wirtualne zdjęcia budynków nie pozostawiają dużego pola do inwencji, to tak nie jest.

Zdjęcia sferyczne układane w panoramę 360 stopni zawsze mają określone nasycenie i szczegółowość. Dla przykładu, wirtualny warsztat może mieć wiele drobnych kroków, pokazujących ujęcia szczególnie nowoczesnego sprzętu lub reprezentatywnej hali.

Przede wszystkim jest to praktyczny dowód na to, że realizując interaktywne spacery, wciąż mamy kontrolę nad tym, co i w jakim stopniu chcemy pokazać. Podsumowując, wirtualny warsztat, czy salon samochodowy to nowoczesny sposób na promocję firmy. Warto zrobić krok do przodu i wyprzedzić konkurencję, decydując się na tego typu prezentację.

Losowe realizacje

Projekt i realizacja biggeridea.pl